سمساری در پونک  

سوال : سمساری نوین خریدار چه لوازمی هستین؟

جواب : سمساری نوین ما خریدار لوازم برقی از جمله ماشین لباسشویی ، یخچال فریزر معمولی ، یخچال ساید بای ساید ، ماشین ظرفشویی (در حالت خراب و سالم) هستیم.


سوال : سمساری نوین خدمات شما در کدام مناطق تهران می باشد .

جواب : خدمات خرید لوازم منزل سمساری نوین ما فقط در منطقه پونک نیست ، و علا وه بر پونک در سایر مناطق غرب تهران ؛ جنت آباد ، شهران ، کوهسار ، خیابان آزادی ، صادقیه و … و حتی در شرق و شمال و جنوب تهران خریدار برخی لوازم خانگی هستیم.


سمساری در جنت آباد شمالی ، سمساری جنت آباد مرکزی ، سمساری در جنت آباد جنوبی :

سمساری جنت آباد ما خریدار انواع لوازم قدیمی و آنتیک ، انواع لوازم آشپزخانه جدید و در حد آکبند و کم کارکرد ، از کل مناطق غرب تهران و از جمله جنت آباد ، ستاری ، خریدار انواع فرش های دستباف و ماشینی  ، خریدار لباسشویی اوراقی و جدید


سمساری در پونک ، سمساری در جنت آباد
سمساری پونک ، سمساری جنت آباد شمالی و جنوبی و مرکزی و شهران

سمساری در شهران و کوهسار و کن و ستاری :

سمساری ما در منطقه شهران خریدار انواع لوستر و آینه شمعدان برنزی ، ظرف و ظروف قدیمی و آنتیک، بخاری گازی معمولی و بدون دودکش ، کابینت فلزی ، جاروبرقی سطلی و معمولی درب و پنجره آلومینیومی و آهنی و مجسمه های برنزی دکوری و ضایعات آهن و آلومینیوم و مس و برنز


شماره تلفن سمساری پونک ، جنت آباد و شهران و ستاری تهران 

35 40 500 0919


خریدار یخچال فریزر در پونک و شهران / خریدار یخچال فریزر در جنت آباد شمالی ، مرکزی و جنوبی / خریدار یخچال فریزر در آریاشهر و کن سولقان و سردار جنگل :

*سمساری در غرب تهران ما خریدار انواع یخچال فریزر صنعتی ، یخچال فریزر مغازه و یخچال فریزر خانگی می با شد.

*سمساری ما خریدار انواع یخچال کوچک دفتری و مخصوص اتاق خواب در اندازه های 5 فوت و 9 فوت در حالت خراب و موتورسوخته و سالم می با شد.

* سمساری ما خریدار یخچال فریزر در غرب تهران می باشد و از جمله یخچال فریطر دو درب ، تک درب ، ساید ، دو قلو و فریزر تکی


خریدار ماشین لباسشویی در جنت آباد و بلوار عدل و جوانمردان / خریدار لباسشویی در شهران و آریا شهر / خریدار ماشین لباسشویی در شهران و پونک و کن و کوهسار :

* سمساری ما خریدار انواع ماشین لباسشویی خراب و سالم در برند های الجی،سامسونگ،بوش، دوو، اسنوا گیربکسی و تسمه ای، کرال، پاکشوما، آبسال، از همه مناطق غرب تهران و از جمله پونک و جنت آباد

* خریدار لباسشویی در شهران و سردار جنگل در  حالت خراب ، موتور سوخته ، بردخراب ، بدنه پوسیده و پمپ تخلیه خراب و سالم هستیم؟.

* ماشین لباسشویی سطلی و دوقلو خرید نداریم.


خریدار ماشین ظرفشویی در شهران و کوهسار / خریدار ظرفشویی سوخته و سالم در پونک و جنت آباد / خریدار ماشین ظرفشویی در آریا شهر و کوهسار و سردار جنگل :

* سمساری نوین ما خریدار انواع ماشین ظرفشویی الجی، سامسونگ، بوش، دوو، پاکشوما، در منطقه غرب تهران و شرق تهران می با شد.

*خریدار ماشین ظرفشویی در غرب تهران در حالت موتورسوخته ، برد خراب ، بدنه پوسیده ، سبد پوسیده شده ، جت پمپ سوخته ، پمپ تخلیه خراب ، از مناطق پونک و شهران و جنت آباد و آریا شهر هستیم.؟

* ماشین ظرفشویی رومیزی خرید نداریم.


سمساری در شهران
سمساری شهران ، کوهسار و کن سولقان

شماره تماس خریدار یخچال ، لباسشویی و ماشین ظرفشویی در پونک و آریاشهر و جنت آباد 

35 40 500 0919


خریدار تلویزیون ( LCD و LED ) در پونک و جنت آباد ، خریدار تلویزیون در آریا شهر و سردار جنگل تهران ، خریدار ال ای دی و ال سی دی در شهران و کن و بلوار جوانمردان :

* سمساری نوین ما خریدار تلویزیون ال سی دی و ال ای دی در مارک های الجی، سامسونگ، دوو، شهاب، سونی،

* سمساری ما خریدار تلویزیون در حالت سالم و بدون ایراد و نیز دارای برخی ایرادها از جمله روشن نشدن و خاموش شدن بین برنامه و کنترل خراب و لامپ تصویر سوخته و برخی موارد دیگر از کل مناطق غرب تهران و از جمله در جنت آباد و پونک و صادقیه .

* تلویزیون قدیمی و پشت دار به صورت تکی فعلا خرید ندا ریم.


خریدار فرش در غرب تهران / خریدار فرش پونک و ستاری / خریدار فرش ماشینی و دستباف در جنت آباد و آریا شهر و سردار جنگل / خریدار فرش در شهران و کوهسار و کن سولقان :

* سمساری ما در غرب تهران خریدار فرش ماشینی دست دوم می باشد . در بسیاری از طرح ها و رنگ و مدل های مختلف میخریم ، به صورت تکی و چند عددی . بیشتر در حتلت سالم میخریم و برخی ایرادهای کوچک که باید بازدید شود.

* سوال : در خرید فرش سمساری نوین شما نحوه  پرداخت به چه شکلی می باشد ؟

* جواب : در خرید فرش در سمساری ما خرید به صورت پرداخت کارت به کارت هنگام خرید و قبل از جابجایی فر ش معمولا می باشد و تسویه کامل قبل از جابجایی فرش.

سوال : چه تراکم فرش هایی میخرین؟

جواب : سمساری ما معمولا فرش سالم در تراکم های مختلف از جمله 500 شانه   700 شانه ، 1000 شانه و 1200 شانه در طرح ها و مدل های مختلف و گوناگون  میخر یم؟.


شماره تلفن خریدار تلویزیون فرش در پونک و شهران و جنت اباد

35 40 500 0919

 

.

 

فهرست
مشاوره در واتساپ؟
با ما تماس بگیرید