خریدار ماشین قدیمی و کلاسیک

خودروها و ماشین ها در گذر زمان و استفاده های مداوم مستهلک و قدیمی شده و نیاز به تعویض دارند. اما چه کسی می تواند خریدار ماشین قدیمی و کلاسیک باشد؟ مسلما برای هر وسیله ای همان طور که فروشنده وجود دارد، خریدار ی نیز برای آن وجود دارد. اصولا این چرخه عرضه و تقاضا برای همه لوازم و اشیا وجود دارد. در این مقاله به معرفی چند مدل از ماشین های قدیمی و کلاسیک در ایران می پردازیم و در نهایت خریدار این گونه ماشین ها را نیز معرفی خواهیم کرد.؟

خودروهای کلاسیک به کدام خودروها گفته می شود؟

در حالت کلی به ماشین های قدیمی، خودروهای کلاسیک گفته می شود ولی برای این واژه تعریف های مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال در کشور آمریکا به خودروهایی که تقریبا 50 تا 60 ساله باشند، کلاسیک گفته می شود. در این کشور به ماشین هایی که بین 61 تا 99 ساله باشند نیز پیش آنتیک گفته می شود و در نهایت خودروهایی که بیشتر از 100 سال سن داشته باشند در گروه آنتیک قرار می گیرند.

معرفی بهترین خودروهای قدیمی و کلاسیک در ایران

در ایران ماشین های قدیمی و کلاسیک طرفداران بسیاری دارند به طوری که برخی علاقه به گردآوری کلکسیونی از این خودروها دارند. معمولا نمایشگاه های اتومبیل محل مناسبی برای رونمایی از این دسته از ماشین های کلاسیک هستند . این مدل از خودروها قیمت بیشتری دارند و به همین دلیل تنها برخی از نمایشگاه ها توان عرضه آنها را دارند. این ماشین ها طرفداران خاصی دارند که در ادامه به معرفی چند مدل از آنها می پردازیم:؟

 

خریدار خودرو کلاسیک ، خریدار ماشین قدیمی و کلاسیک
خریدار ماشین قدیمی و کلاسیک ، خریدار فولکس واگن و خریدار فولکس قورباغه ای و بیتل

شماره تلفن خریدار ماشین کلاسیک در تهران و کرج

35 40 500 0919

1.    فولکس واگن

از جمله اتومبیل های کلاسیک موجود در ایران می توان به فولکس واگن اشاره نمود. طراحی بدنه و اتاق فولکس واگن به گونه ای ماهرانه انجام گرفته که بر زیبایی آن افزوده است. به دلیل راحتی اتاق این خودرو هنوز هم شاهد استفاده برخی از افراد ، از آن هستیم البته به دلیل قیمت گران آن طرفداران خاصی دارد.؟

شماره تماس خریدار فولکس قورباغه ای 

35 40 500 0919

خریدار فولکس بیتل / خریدار فولکس واگن / خریدار فولکس قورباغه ای / خریدار فولوکس بیتل

2.   کادیلاک

کادیلاک ساخت کشور آمریکا است که نوع قدیمی آن هنوز هم در ایران موجود است. استیشن و کوپه از مدل های مختلف این خودرو آمریکایی است. جع به دنده سه سرعته به همراه 8 سیلندر در نظر گرفته شده برای این اتومبیل ، آن را متفاوت از هم رده های خود نموده است. لازم به ذکر است که قیمت این گونه خودروها با توجه به آپشن های آنها تعیین می گردد.؟

خریدار کادیلاک در تهران و کرج

3.   پونتیاک

با گذشت تقریبا 50 سال از تولید آخرین پونتیاک باز هم این خودرو طرفداراران مختص به خود را دارد. از ویژگی های این مدل می توان به کوپه اسپرت آن اشاره نمود. قدرت منحصر به فرد این ماشین به دلیل برخورداری از موتوری با گنجایش 7.5 لیتر با 8 سیلندر است که قادر خواهد بود قدرتی برابر با 390 اسب بخار برای راننده تامین نماید.؟

4.   بی ام دبلیو BMW

این خودرو قدیم ی مدل 2002 است که در ایران علاقه مندان خاصی دارد و از برندهای مورد توجه در بین دوستداران خودروهای اسپرت و کلاسیک به شمار می رود . معمولا از این مدل ماشین نایاب بیشتر برای مسابقه استفاده می شود که برای افزایش قدرت موتور آپشن های مختلفی برای آن در ن ظ ر گرفته می شود. برخی از ویژگی های موجود در این خودرو آن را به بهترین ماشین کلاسیک مبدل نموده است.؟

خریدار بی ام دبلیو قدیمی در تهران و کرج

5.   مرسدس بنز

مرسدس بنز ساخت کشور آلمان است که آخرین مدل آن یعنی 1997 هنوز هم در ایران مخاطبین خاص خود را دارد. طرفداران بنزهای قدیمی منحصر به افراد مسن نشده و در بین آنها جوانان علاقه مند نیز به چشم می خورد. از ویژگی های بارز این خودرو می توان به بخاری ، کولر، چراغ پارک و صندلی چرم آن اشاره نمود که با موتور 6 سیلند خود خودرو قدرتمند در عین حال لوکسی را ارائه نموده است.؟

خریدار مرسدس بنز قدیمی در تهران و کرج

6.   بیوک سنچوری کوپه

بیوک را می توان از دیگر ماشین های امریکایی قدیمی محسوب نمود که از طراحی خاص و منحصر به فردی برخوردار است و توانسته در دنیا شناخته شده شود در مورد کیفیت ساخت و طراحی این اتومبیل همین بس که هنوز هم با رقم های بالا خرید و فروش می گردد.؟

7.    تویوتا سیلکا کوپه

یکی از اولین خودروهای اسپرت در ایران تویوتا سیلکا کوپه است که مورد توجه بیشتر ایرانیان است. کشور سازنده این خودرو ژاپن است که تقریبا اولین خودرو اسپرت کلاسیک ایرانی محسوب می گردد. شتاب صفر تا صد این خودرو می تواند در زمانی بین 7 ثانیه انجام بگیرد که نشان از شتاب بالای این خودرو خارجی است.؟

8.    فیات تیپو کوپه

از دیدگاه فنی فیات تیپو را می توان مانند رنوساندرو دانست که در گروه خودروهای هاچ بک قدیمی موجود در ایران است. طراحی خاص به کار رفته برای این ماشین قدیمی آن را منحصر به فرد نموده است.؟

خریدار اتومبیل فیات قدیمی در تهران و کرج

9.  فورد موستانگ ماچ وان

ا ی ن ماش ی ن آمر ی کا یی جا ی زه بهتر ی ن ماش ی ن را در سال 1991 میلادی کسب نموده است.؟ این موضوع خود گواهی بر طراحی منحصر به فرد این خودرو است. با گذشت چندین سال هنوز هم هستند افرادی که به رانندگی با این خودرو بر خود می بالند.؟

10.     شورلت کاپریس مدل تخم مرغی

خریدار شورلت قدیمی در تهران و کرج

11.     کادیلاک فیلیت وود

خریدار کادیلاک در کرج و تهران

12.     جیپ واگونیر مدل سیمرغ

و …

شماره تلفن خریدار اتومبیل کلاسیک 

35 40 500 0919

خریدار ماشین قدیمی و کلاسیک

ممکن است شما نیز صاحب یکی از ماشین های قدیمی و کلاسیک باشید در صورتی که قصد فروش خودرو خود را دارید آیا با مراکز خرید و فروش این ماشین ها اطلاع دارید؟ این ماشین ها علی رغم سن بالایی که دارند گران قیمت بوده و گاها به قیمت های نجومی نیز فروخته می شوند. معدودی از نمایشگاه های اتومبیل مبادرت به خرید و فروش خودروهای قدیمی می کنند که برای استعلام از قیمت و انجام معامله می توا ن به این نمایشگاه ها مراجعه کنید.؟

سخن پایا نی :

ماشین های قدیمی و کلاسیک هنوز هم علاقه مندان خاص خود را دارند و با توجه به آپشن ها و قطعاتی که دارند قیمت گذاری و خرید و فروش می شوند. در صورتی که شما نیز خریدار یکی از این ماشین ها هستید مطالعه این مقاله می تواند اطلاعات شما را در این خصوص افزایش دهد. تاکید می کنیم برای انجام معاملات خود می توانید به نمایشگاه ها و بنگاه های معتبر مراجعه کنید تا از معامله انجام گرفته نهایت رضایت را کسب کنید.؟

شماره تماس ماشین قدیمی :

35 40 500 0919

فهرست
مشاوره در واتساپ؟
با ما تماس بگیرید