سمساری در مناطق پرند و از جمله میدان استقلال پرند خریدار لوازم خانگی دست دوم از جمله یخچال فریزر ، لباسشویی ، اجاق گاز فردار و اجاق گاز طرح فر و لوازم برقی دست دوم .

سمساری در مناطق آبشناسان رباط کریم خریدار لوازم منزل حتی خراب و از کار افتاده و ضایعاتی و یا سالم و قابل استفاده

سمساری در اسلامشهر و از جمله در باغ فیض و باغ نرده و مهدیه و سرنوری و خریدار لوازم برقی و لوازم آشپزخانه ، اجاق گاز های قدیمی و جدید ، شیرآلات آشپزخانه و حمام و یخچال دو قلو  و ساید بای ساید.

سمساری در پرند ، سمساری در رباط کریم
سمساری در رباط کریم ، سمساری در پرند ، سمساری در نسیم شهر

سمساری در واوان و میدان واوان و خریدار کابینت فلزی هود و سینک و لوازم برنزی و تلویزیون ال سی دی و ال ای دی و تخت فلزی و چارچوب و درب های فلزی و چارچوب فلزی و …

شماره تماس سمساری در اسلامشهر و پرند 

35 40 500 0919

خریدار یخچال در پرند و رباط کریم و اسلامشهر

از حوضه ی فعالیتی این  سمساری در پرند نوین خریدار یخچال در پرند و رباط کریم که در این میان یخچال دو قلو و ساید و معمولی دو درب و تک درب می با شد .

خریدار لباسشویی در پرند و رباط کریم و اسلامشهر

ماشین لباسشویی سامسونگ و الجی و دوو و پاکشوما و آبسال از جمله لباسشویی های مورد خرید سایت سمساری ما خریدار لباسشویی در واوان و خریدار یخچال در واوان میز می با شد.؟

خریدار تلویزیون در پرند و اسلامشهر و رباط کریم

خریدار تلویزیون های سالم و معیوب و دارای بزخی ایراد ها در مارک های الجی و سامسونگ و دوو ، سونی ،  ( LED و LCD ) در اندازه های مختلف از جمله 32 اینچ ، 40 اینچ ، 42 و 43 اینچ و 49 تینچ و 55 اینچ

خریدار فرش در پرند و اسلامشهر در  سمساری پرند و سمساری اسلامشهر و رباط کریم

که هم شامل فرش ماشینی و هم فرش دستباف در اندازه های 6 و 9 و 12 متری

پانصد شانه و هفتصد شانه و هزار و دویست شانه و ..

خریدار ضایعات در پرند و اسلامشهر و رباط کریم

ضایعات آلومینیوم و آهن آلات و مس و برنج و … میخر یم  تیرآهن و شیر آلات و آینه و شمعدان برنزی و لوستر برنجی و و درب های آهنی سنگین و سبک و چارچوب آهنی و درب و چارچوب آلومینیومی حمام در تمام مناطق پرند و اسلامشهر و واوان

شماره تماس سمساری در واوان و رباط کریم 

35 40 500 0919

خریدار لوازم منزل دست دوم در فاز 1 و 2 و3  و 4 و5 و 6 پرند , خریدار لوازم خانگی و سمساری در میدان استقلال پرند  ، سمساری پرند ، سمساری رباط کریم ، سمساری واوان و سمساری اسلام شهر

سمساری در اسلامشهر ، سمساری در واوان
سمساری در اسلامشهر ، سمساری در واوان ، سمساری در باغ فیض

خریدار کولر گازی در پرند و اسلامشهر و رباط کریم

کولر گازی های که سمساری نوین با شماره تماس مندرج در این صفحه میخریم فقط مختص کولر گازی اسپیلت و دو بخشی نیست و علاوه بر اینها کولر گازی ایستاده و پرتابل و نیز کولر گازی پشت پنجره ای نیز میخر یم . چه سالم و بدون ایراد باشد و چه معیوب و دارای ایراد فنی و ظاهر پوسیده و پنل شکسته و خراب.

خریدار لوازم آنتیک در اسلامشهر و رباط کریم و پرند

لوازم قدیمی و تلویزیون و رادیو قدیمی و مجسمه های برنزی قدیمی و اشیا و اجناس آنتیک و قدیمی و پنکه ی قدیمی از همه مناطق تهران و کرج میخر یم.

تماس با سمساری نوین : 09195004035

 

.

فهرست
مشاوره در واتساپ؟
با ما تماس بگیرید