خریدار دستگاه کفسابی و سنگ سابی

آیا در مورد دستگاه های کفسابی و انواع آن اطلاعاتی دارید؟ از ویژگی ها و کاربری های هر کدام مطلع هستید؟ ممکن است با توجه به شغل و حرفه ای که دارید شما نیز قصد خرید چنین دستگاه هایی را داشته باشید. اما آیا می دانید کدام نوع از این دستگاه ها بیشتر به کارتان می آید؟ در صورتی که خریدار دستگاه کفسابی هستید این مقاله می تواند شما را راهنمایی نماید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

قبل از خرید هر وسیله ای لازم است با انواع مختلف آن آشنا شده و اطلاعاتی هرچند کلی در مورد نحوه کارایی، ویژگی ها، قیمت و … به دست آوریم. البته با پیشرفت تکنولوژی تولید دستگاه کفسابی جدید در ساله های پیش رو دور از انتظار نیست.

دستگاه کفسابی چیست و چه کاربری هایی دارد؟

به منظور لایه برداری سطوح مختلف در بخش ساختمان و نیز ساب زدن از دستگاهی به نام دستگاه کفسابی استفاده می گردد. این دستگاه فرچه های متعدد و لقمه سنگ های مخصوص ی دارد که توسط آنها می توان سطوح سنگی و یا کف را تمیز و لایه برداری نمود. این قبیل دستگاه ها در انواع مختلفی در بازار موجو د هستند که هر کدام ویژگی و کارایی مختص به خود را دارند.

شماره تلفن خریدار دستگاه کفسابی  :

35 40 500 0919

** خریدار دستگاه سنگسابی و کف سابی **

از دستگاه کفسابی تنها برای سنگ ها و کف هایی می توان استفاده کر د که بتوان با فرچه زدن و یا لایه برداری آنها را تمیز و براق نمود. مسلما درخشندگی این سنگ ها می تواند به زیبایی بصری محیط کمک شایانی بنماید. در برخی موارد که کف از جنس نرم و پلاستیک مانند باشد نمی توان با این دستگاه آن را ساب و یا فرچه زد. در حالت کلی معمولا در مورد سنگ ها و بتن لاشه سنگ ها می توان با لایه برداری، فرایند کفسابی را انجام داد. در مورد فرچه زدن نیز تنها در مورد موزاییک سنگ هایی که جرم کمتری دارند ، کاربرد دارد.

انواع دستگاه های کفسابی

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم دستگاه های کفسابی را می توان به چند دسته کلی تقسیم بندی نمود که هر کدام برای محل های خاصی مورد استفاده قرار می گیرد :

–   دستگاه کفسابی سه فاز

دستگاه کفسابی سه فاز به دلیل صفحه ساب بزرگی که دارد با برق سه فاز کار می کند. این مدل از دستگاه های کفسابی قدرت برش دهی بیشتری نیز دارند که آن را مرهون قدرت موتور خود هستند. با توجه به قدرت بالا و صفحه بزرگتر ، انتظار می رود کارها با این نوع دستگاه با سرعت بیشتری پیش رود. دستگاه کفسابی سه فاز با توجه به ویژگی های ذکر شده ، کمی گران تر از نوع تک فاز به فروش می رسد.

از جمله تفاوت های عمده بین دستگاه کفسابی سه فاز با نوع تک فاز می توان به مواردی از قبیل قدرت برش دهی بالا، سنگینی دستگاه، انجام سریع کارها و … اشاره نمود.

برخی از ویژگی های دستگاه کفسابی سه فاز

–     برخورداری از موتوری سه فاز

–     دارای مخزنی با ظرفیت 40 لیتر

–     امکان کار به صورت خشک و یا با آب

–     مجهز به لاستیک در کنار صفحه ساب به منظور جلوگیری از پاشش آب دستگاه به اطراف

–   دستگاه کفسابی تک فاز

دستگاه کفسابی تک فاز همان طور که از نامش نیز پیدا است با برق معمولی ساختمان یعنی برق تک فاز کار می کند. از ویژگی های این دستگاه می توان به مواردی چون قدرت برش دهی در حد متوسط، صفحه ساب کوچک تر، وزن کمتر و در نتیجه حمل و نقل راحت تر در مقایسه با نوع سه فاز اشاره نمود.

برخی از ویژگی های دستگاه کف سابی تک فاز

–     مجهز به موتوری تک فاز یا همان برق خانگی

–     مخزنی با گنجایش تقریبی 30 لیتر

–     امکان کار به صورت خشک و یا با استفاده از آب

–     مجهز به لاستیک در کنار صفحه ساب که از پاشش آب دستگاه به اطراف جلوگیری می کند.

خریدار دستگاه ساب زنی کف در تهران و کرج 

35 40 500 0919

 

–   دستگاه کفسابی دستی

در بین انواع دیگر ، دستگاه کفسابی دستی را می توان کوچکترین آنها دانست. این مدل نیز برای تامین انرژی موردنیاز خود از برق تک فاز خانگی استفاده می کند. معمولا در قسمت هایی از ساختمان که نمی توان از دستگاه های تک فاز و یا سه فاز به دلیل ابعاد بزرگی که دارند، استفاده نمود از نوع دستی این دستگاه ها استفاده می گردد.

گوشه و کنج دیوارها، سرویس ها، قسمت های خارج از دسترسی و دست گیر و … از جمله مواردی هستند که برای کفسابی آنها استفاده از دستگاه کفساب کوچک دستی استفاده نمود .

قیمت دستگاه کفسابی

در این حوزه نیز قیمت ها رقابتی هستند و به دلیل نوسانات موجود در بازار مواد اولیه، قیمت دستگاه کفسابی سنگ نیز تحت تاثیر قرار گرفته و مدام در حال تغییر است. خریدار دستگاه کفسابی برای اطلاع از قیمت این دستگاه ها می تواند به فروشگاه ها و مراکزی که به خرید و فروش این قبیل دستگاه ها مبادرت می کنند مراجعه و استعلام قیمت ک ند.

البته نیازی به هزینه زیاد و خرید دستگاه های نو نیست زیرا در صورت کمبود بودجه می توانید نوع دست دوم این دستگاه ها را نیز پیدا کنید. قیمت دستگاه کفسابی دست دوم نیز با توجه به قیمت مدل های کارنکرده و میزان استفاده از آنها و در حالت کلی تمیزی دستگاه بستگی دارد.

خرید کدام نوع از دستگاه های کفسابی را برای خریداران پیشنهاد می کنید؟

در صورتی که شغل و حرفه شما کفسابی است باید از هر یک از انوع مختلف دستگاه های کفسابی حداقل یک دستگاه بسته به حجم کاری تان خریداری نمایید. در صورتی که خریدار دستگاه کفسابی هستید پس باید امکان کار در هر موقعیتی را در نظر بگیرید.

به عنوان مثال دستگاه سه فاز تنها با برق سه فاز کار می کند و نمی توان از آن در هر مکانی استفاده کرد. این دستگاه با توجه به قدرت بالایی که دارد برای محل هایی با متراژ بالا گزینه مناسبی است. پس به اجبار برای کفسابی منازل لازم است از دستگاه تک فاز استفاده کنید. علاوه بر این برای افزایش کیفیت کار و ساب زنی محل هایی که نمی توان از دستگاه سه فاز و یا تک فاز استفاده نمود، نیاز به دستگاه کفساب دستی دارید؟ 

شماره تماس خریدار دستگاه سنگ سابی ساختمان :

35 40 500 0919

.

.

فهرست
مشاوره در واتساپ؟
با ما تماس بگیرید