خریدار یخچال مغازه

 خریدار یخچال صنعتی و نیمه صنعتی

در صورتی که شما نیز خریدار یخچال مغازه هستید این مقاله می تواند برایتان مفید باشد. همانطور که می دانید؟ در فروشگاه های مواد غذایی حتی یک
سوپرمارکت کوچک الزاما نیاز به یخچال، غیر قابل چشم پوشی است. یخچال های تجاری یا صنعتی که همان یخچال های فروشگاهی هستند اندازه های مختلفی داشته و در مدل های مختلفی تولید می گردند. البته هر کدام از این مدل ها برای کاربری
خاصی مناسب می باشد.
نکته قابل تامل در اینجا این است که با توجه به تنوع بالای این محصوالت کدام یخچال برای مغازه و یا محل کار شما مناسب است؟ در ادامه به انواع رایج این یخچال ها اشاره کرده و در مورد هر کدام به نکات کاربردی اشاره می کنیم.؟

خریدار یخچال پپسی ، خریدار یخچال کوکاکولا ،  خریدار یخچال تک در کوکاکولا در تهران و کرج ، خریدار فریزر کوکاکولا ، خریدار فریزر پپسی ، خریدار یخچال صنعتی و نیمه صنعتی در تهران و کرج

انواع یخچال فروشگاهی

در صورتی که شما در حال راه اندازه کسب و کار جدید خود هستید؛ به عنوان خریدار یخچال مغازه باید با انواع این یخچال ها آشنا شوید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. برخی از یخچال های پرکاربرد در ایران عبارتند از:
• یخچال ویترینی
• یخچال روباز ایستاده
• یخچال پرده هوا
• یخچال شیشه خم
یخچال های فروشگاهی و کمپرسور آنها
علاوه بر موارد ذکر شده که نوع یخچال ها می باشد در حالت کلی نیز می توان یخچال های فروشگاهی را به دو گروه عمده کمپرسور بالا و کمپرسور پایین دسته
بندی نمود. خریدار یخچال مغازه بهتر است بدا ند که برای خنکی فضای داخلی یخچال از موتوری به نام کمپرسور استفاده می گردد. موقعیت قرارگیری کمپرسور ممکن است در قسمت بالا و یا پایین یخچال باشد. قیمت یخچال مغازه با توجه به این دو مورد متفاوت خواهد بو د.

✓ یخچال های کمپرسور بالا با توجه به عمر بالایی که دا رند، قیمت بیشتری نیز دا رند. در این مدل گرمای تولید شده بر اثر کار کردن موتور یخچال به  سمت سقف و بالا هدایت می گردد تا فضای اطراف یخچال خنک تر بماند.
✓ یخچال کمپرسور پایین به دلیل عمر پایین تر در مقایسه با نوع کمپرسور بالا، قیمت کمتری نیز دا رد. در توضیح این مطلب بهتر است بدا نید در این مدل
گرمای حاصل از کارکرد موتور در فضای پایین و اطراف یخچال پخش می گردد که موجب کاهش عمر مفید یخچال در طولانی مدت می گر دد.

شماره تماس خریدار یخچال صنعتی 

35 40 500 0919

یخچال ویترینی و ویژگی های آن

در بیشتر مغازه ها غالبا از این یخچال به عنوان ویترین فروشگاه استفاده می گردد.  به این وسیله علاوه بر تامین سلامت مواد غذایی، آنها در معرض دید مشتریان نیز خواهند بود. این مدل از یخچال ها در دو مدل کانتر سرد و کانتر گرم موجود هستند.

1 .کانتر سرد: از این مدل در مغازه هایی مثل شیرینی فروشها برای نگهداری انواع شیرینی و دسر و یا حتی در مفازه های فروش مواد پروتئینی از جمله سوسیس و کالباس و پنیرها استفاده می گردد. در این مدل دمای خاصی برای یخچال نیاز نیست.

2 .کانتر گرم: در صورتی که خریدار یخچال مغازه آن را برای فروشگاهی در نظر داشته باشد که قرار است غذای پخته شده در آن نگهداری و به مشتری عرضه شود، این مدل را پیشنهاد می کنیم. به عنوان مثال در رستوران ها که غذاهایی مثل پیتزا، انواع برنج، الزانیا، اشترودل و انواع خورشت ها در یخچال نگهداری می شود از یخچال کانتر گرم استفاده می گردد.

 

خریدار یخچال مغازه
خریدار یخچال ایستاده دست دوم

یخچال روباز ایستاده و کاربری آن

طراحی این مدل یخچال ها بسیار زیبا و جذاب انجام گرفته است و کاربری زیادی دارد. این مدل نیز در چند مدل یخچال ایستاده عمق 85 ،یخچال روباز نیمه ایستاده و یخچال درب دار قابل عرضه به بازار می باشد. علاوه بر مدل های ذکر شده برای یخچال روباز ایستاده، می توا نید با توجه به متراژ فروشگاه اندازه یخچال را  از 90 تا 250 سانتیمتر انتخاب کنید.

در صورتی که شما خریدار یخچال مغازه برای فروشگاهی هستید که قصدتان قرار دادن اقلامی چون گوشت و مرغ، سوسیس و کالباس، سبزیجات و … در معرض دید مشتری است، این مدل می تواند گزینه مناسبی باشد. در یخچال روباز ایستاده از لامپ های LED برای نورپردازی استفاده شده است که می تواند توجه مشتریان را جلب نما ید. از مشخصات بارز دیگر این مدل می توان به مواردی چون سیستم بدون برفک، امکان تغییر رنگ نور المپ LED ،عایق حرارتی به دلیل درب های شیشه ای دو جداره و برخورداری از سیستم کنترل هوشمند اشاره نمود.

یخچال پرده هوا و انواع آن

اگر خریدار یخچال مغازه برای فروشگاهی مدرن هستید، پیشنهاد میتوا ند یخچال پرده هوا با شد. با وجود قیمت بالای این مدل یخچال، شاید لا زم باشد اشاره شود که از سوی بسیاری از فروشگاه ها مورد استقبال قرار گرفته ا ست. یخچال پرده هوا به
صورت روباز و بدون درب طراحی گردیده تا جلوه زیبایی داشته باشد.
یخچال پرده هوای کمدی، یخچال پرده هوای ایستاده و یخچال پرده هوای قفسه ای  ، از انواع مختلف این مدل یخچال محسوب می گر دند. در این یخچال ها می توان مرغ، ماهی، گوشت و سبزیجات را نگهداری نمود.

یخچال شیشه خم و کاربری آن

همان طور که از نام این یخچال پیداست مشخصه اصلی آن استفاده از صفحات شیشه ای خمیده به همراه نورپردازی زیبا در طبقات آن می باشد. یخچال شیشه خم در اندازه های بزرگ تولید می گر دد و غالبا برای استفاده در فروشگاههایی همچون شیرینی فروشی ها مناسب احتمالا بتوا ند مناسب با شد؟

** خریدار یخچال صنعتی

** خریدار یخچال و فریزر پپسی و کوکاکولا،

شماره تلفن خریدار یخچال مغازه و صنعتی 

35 40 500 0919

خرید یخچال فروشگاهی و نکات آن

1 .اندازه و سایز یخچال: خریدار یخچال مغازه قبل از هر چیزی لازم ا ست متراژ محل مورد استفاده یخچال را در نظر گرفته و سپس اقدام به انتخاب اندازه مناسب یخچال بر حسب فوت بنما ید؟

2 .برچسب انرژی: مسلما به هنگام خرید هر نوع وسیله برقی الزم است به میزان مصرف برق و بهینه سازی مصرف انرژی نیز توجه گردد. در این خصوص توجه به برچسب انرژی می تواند مفید با شد.
3 .داشتن چرخ: در مورد یخچال های مغازه به دلیل اندازه بزرگی که دارند نحوه جابجایی می تواند به یک معضل تبدیل گردد. در صورت داشتن چرخ این مشکل به راحتی قابل حل خواهد بود؟

در دنیای امروز از یخچال های متفاوت برای کاربری های مختلف استفاده می گر دد و دیگر خبری از یخچال های قدیمی نیست. این یخچال ها با طراحی زیبایی که دارند، فضای بیشتری را نیز در اختیار

کاربر ان قرار می دهند. علاوه بر این موارد یخچال های امروزی از قدرت عملکردی بالایی نیز برخوردار هستند.

شماره تماس خریدار یخچال مغازه 

35 40 500 0919

فهرست
مشاوره در واتساپ؟
با ما تماس بگیرید