خریدار قهوه ساز و اسپرسوساز

آیا شما هم از عاشقان قهوه هستید؟ قهوه خود را چگونه آماده می کنید؟ دوست دارید قهوه را به روش سنتی تهیه کنید و یا از دستگاه های مدرنی که برای این منظور طراحی و تولید شده اند ، استفاده کنید؟ در صورتی که خریدار قهوه ساز و اسپرسوساز هستید این مقاله می تواند اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهد . البته در این میان هستند کسانی که به دنبال خرید دستگاه های دست دوم هستند. (خریدار قهوه ساز دست دوم و خریدار اسپرسو ساز دست دوم)

در صورتی که بودجه کافی برای خرید قهوه ساز و اسپرسوساز نو ندارید ، خرید دست دوم آنها نیز امکان پذیر است. البته برای خرید مدل های کارکرده نیز باید اطلاعات کاملی از این دستگاه ها کسب کنید . در صورت که ویژگی های موردنظر خود را در مدلی یافتید با مراجعه به فروشگاه های مورد اعتماد ، می توانید نوع کارکرده آن را خریداری کنید.

شماره تماس خریدار دستگاه اسپرسوساز

35 40 500 0919

قهوه

مسلما  قهوه از نوشیدنی های پرطرفدار ا ست که می تواند به روش های مختلفی تهیه شود. این دانه محبوب در انواع مختلفی در بازار موجود است که هر کدام بو و طعم خاصی دارد. در گذشته برای دم کردن قهوه از روش های سنتی و قهوه جوش استفاده می شد؟. ولی اکنون دستگاه های برقی کار را آسان تر کرده اند. کار کردن با این دستگاه ها بسیار ساده است و می توانید در مدت زمان کمتری قهوه مورد علاقه خود را آماده کنید?

 

خریدار قهوه ساز ، خریداراسپرسو ساز
خریدار قهوه ساز دست دوم ، خریدار اسپرسوساز صنعتی و خانگی دست دوم

دستگاه های قهوه ساز و اسپرسوساز

دستگاه های قهوه ساز و اسپرسوساز در طرح ها و مدل های مختلفی در بازار موجود هستند ولی به دو دسته کلی خانگی و صنعتی دسته بندی می شون د. نوع خانگی این دستگاه ها برای مصارف خانگی مناسب است و می تواند در کاربری های کم حجم به کار رود. اما نوع صنعتی این دستگاه ها از قدرت بالایی برخوردار بوده و نحوه استفاده از آنها نیز کمی پیچیده تر است.

برای مصارف خانگی قهوه ساز بهتر است یا اسپرسوساز؟

اگر شما خریدار قهوه ساز و اسپرسوساز باشید حتما به این موضوع اندیشیده اید که کدام دستگاه بهتر است. بهتر است قبل از خرید در مورد هر یک از این دستگاه ها اطلاعات لازم و کافی کسب نمایید؟. مسلما رضایت از خرید در گرو داشتن آگاهی کافی است. قهوه ساز برای دم کردن قهوه به کار می رود ولی اسپرسوسازها دستگاه های تخصصی تری هستند که برای تهیه قهوه به سبک خاص اسپرسو استفاده می شوند. در حالت کلی .

تفاوت قهوه ساز با اسپرسوساز

قهوه سازها معمولا دستگاه هایی هستند که قهوه را به صورت فیلتری و قطره ای تهیه می کنند که کار با آن ها راحت تر است و پیچیدگی خاصی ندارد. در حالی که اسپرسوساز را می توان نوعی دستگاه تخصصی تر از قهوه ساز به شمار آورد. برای خریدار این دستگاه ها دانستن تفاوت ها برای انتخاب درست بسیا ر مهم ا ست. برای درک بهتر در ادامه به تفاوت این دو از دیدگاه های مختلف می پردازیم:

1.   تفاوت از لحاظ نحوه کارایی دستگاه ها

در دستگاه اسپرسوساز آب جوش از بین پودر قهوه با فشار زیاد عبور داده شده و اسپرسو تهیه می گردد. اما در قهوه ساز نخست آب داغ شده را بر روی پودر قهوه می ریزند؟ و بعد از آن ، قهوه دم شده از فیلتر دستگاه به دلیل نیروی جاذبه به حالت قطره ای عبور می کند تا در نهایت قهوه آماده شده داخل قوری بریزد. در حالت کلی فشار موردنیاز در دستگاه های اسپرسوساز بیشتر از دستگاه های قهوه ساز است.

2.   تفاوت از لحاظ کابرد

آگاهی از نحوه کاربری دستگاه برای خریدار قهوه ساز و اسپرسوساز بسیار حائز اهمیت خواهد بود. کاربری قهوه سازهای برقی چندان سخت نیست و خیلی راحت و سریع می توان ی د قهوه خود را آماده کنید. در صورتی که کار با اسپرسوسازها و علی الخصوص نوع صنعتی آنها نیاز به مهارت و دقت بیشتری دارد.

ممکن است در اوایل کار با اسپرسوساز نتوانید از دستگاه به شیوه درستی استفاده کنید ولی مسلما پس از مدتی با شیوه صحیح کار با دستگاه آشنا خواهید شد. البته کار با انواع نیمه خودکار کمی راحت تر است و می تواند تجربه لذت بخشی را برایتان رقم بزند.

3.   تفاوت از لحاظ سرعت دم آوری و نوع قهوه

قهوه مورد استفاده در دستگاه اسپرسوساز ریزتر است و قهوه سریع تر دم می کشد ولی در قهوه ساز قطر ه ای ، نیازی به استفاده از قهوه ریز نیست. لازم به ذکر است که استفاده از قهوه ریزتر، مدت دم آوری قهوه را نیز کمتر کرده و قهوه سریع تر آماده می شود .

4 تفاوت از لحاظ قیمت

اسپرسوسازها به دلیل برخورداری از تکنولوژی پیچیده تر از قیمت بیشتری برخوردار هستند؟. در حالی که قهوه سازها با داشتن مکانیسم ساده تر ، قیمت مناسب تری دارند. با توجه به این مطالب تقاضا برای دستگاه های قهوه ساز بیشتر از اسپرسوسازها است.؟

خرید قهوه ساز و اسپرسوساز دست دوم / خریدار دستگاه اسپرسوساز دست دوم/خریدار دستگاه قهوه ساز دست دوم 

با توجه به افزایش قیمت ها در چند سال اخیر خرید قهوه ساز و یا اسپرسوساز ممکن است در توان برخی افراد نباشد. این افراد می توانند نوع دست دوم این دستگاه ها را از برخی سمساری تهیه کنند.؟ البته برای این کار باید به سمساری های معتبر مراجعه کنید تا از سالم بودن دستگاه اطمینان یابید.؟ امروزه سمساری های آنلاینی وجود دارند که با مراجعه به وب سایت  می توانید از لیست قیمت قهوه ساز و قیمت اسپرسوساز مطلع گردید.؟ با خرید آنلاین این مزیت را دارید که قیمت سایت های مختلف را مقایسه کنید و تصمیم مقرون به صرفه ای بگیرید.؟

****

در این مقاله به چند مورد از تفاوت های دستگاه های قهوه ساز و اسپرسوساز اشاره کردیم و توضیح دادیم که این دستگاه ها به شیوه های متفاوتی قهوه را دم می کنند. هر کدام از این دستگاه ها مزایایی دارند که انتخاب هر کدام ، به نظر شخصی افراد بستگی دارد. برای افرادی که دوست دارند راحت و آسان قهوه دم کنند، قهوه سازها مناسب تراند. اما در صورتی که علاقه به خرید استاد اسپرسو هستید ، پیشنهاد  اسپرسوساز ا ست؟. البته برای مصارف خانگی با حجم کمتر خرید قهوه ساز می تواند اقتصادی تر باشد.

تلفن تماس خریدار قهوه ساز و اسپرسوساز 

35 40 500 0919

 

.

.

فهرست
مشاوره در واتساپ؟
با ما تماس بگیرید