سمساری در طرشت و استاد معین

سمساری طرشت و استاد معین خریدار انواع لوازم لوکس منزل در صورت امکان به صورت فو ری و به صورت کاملا نقد و بدون ماندل یک ریال از حساب و تسویه کامل مبلغ خرید لوازم منزل در طرشت و میدان آزادی قبل از جابجایی لوازم خانگی.

سمساری در استاد معین خریدار انواع فرش ماشینی جدید زمینه سرمه ای و زمینه طوسی سالم و بدون پارگی ، خرید لوازم منزل در محله استاد معین و سمساری در استاد معین و محله طرشت.

سمساری در استاد معین و محله های حومه میدان آزادی و خیابان آزادی خریدار انواع لوازم برقی و لوازم آشپزخانه از جمله یخچال های ساید بای ساید در حالت نیم سوز و سوخته و بردخراب و سالم و بدون ایراد .

خریدار یخچال فریزر در طرشت ، خیابان آزادی و خیابان انقلاب و استاد معین تهران :

اگر قصد فروش یخچال و فریزر جداگانه و یخچال فریزر سرهمی و حتی ساید بای ساید و یخچال فریزر دوقلو (حتی در حالتی که معیوب است و میاز به سرویس و به صورت کامل سالم نیست ) به دنبال سمساری در خیابان آزادی و یا میدان آزادی و یا سمساری در طرشت و سمساری در استادمعین و یا سمساری در انقلاب هستی ، سایت سمساری نوین ما با شماره تماس درج شده 09195004035 فقط یک تماس و یا ارسال عکس یخچال فریزر .

سمساری در خیابان آزادی و خیابان انقلاب :

( سمساری در انقلاب و آزادی )

سمساری انقلاب خریدار انواع لوازم خانگی و لوازم صنعتی و نیمه صنعتی و حتی لوازم شرکتی دست دوم از جمله انواع کامپیوتر و لپ تاپ و میز و صندلی اداری در حد نو و تمیز .

سمساری در آزادی و میدان آزادی خریدار انواع اجاق گاز فر حرفه ای و معمولی ، جدید و قدیمی ، استیل و غیر استیل ، معمولی و رومیزی ، سمساری در خیابان آزادی و خیابان انقلاب خریدار انواع هود و سینک و شیرآلات خانگی جدید و در حد نو و حتی ضایعات شرکتی و خانگی در سطح استان تهران.

سمساری در طرشت و خیابان دکتر حبیب الله و مناطق حومه خریدار تلویزیون LED و LCD و سینما خانواده  و باند ایستاده بلوتوثی و دیجی دار و معمولی

سمساری در خیابان آذربایجان و نواب :

سمساری در خیابان آذربایجان و مناطق حاشیه و اطراف خیابون آزاری خریدار انواع لباس زنانه دست دوم شیک و در حد نو در محل به صورت عمده ای و غیر تکی و انواع لوازم برنزی  و مبل در حد نو و جدید .

 

فهرست
مشاوره در واتساپ؟
با ما تماس بگیرید