خریدار سیم کارت دائمی در  تهران و کرج

در دنیای امروز داشتن سیم کارت تلفن همراه تقریبا برای هر فردی ضروری است. در صورتی که خریدار سیم کارت 0912 هستید، حتما می دانید که این پیش شماره از همراه اول به دلیل محبوبیت، طرفداران بسیاری دارد. البته با توجه به حجم گسترده ای از افرادی که خریدار سیم کارت 0912 هستند خرید و فروش آن نیز رونق بسیاری دارد.

اعتبار این خط به اندازه ای است که حتی برخی خریداران به عنوان سرمایه گذاری اقدام به خرید و فروش آن می کنند. علاوه بر جذابیتی که استفاده از این سیم کارت برای افراد دارد ، برخی از آن برای افزایش اعتبار و برندینگ کسب و کار خود استفاده می کنند.

خریدار خط 912 ( دائمی)

برای خرید سیم کارت بهتر است اطلاعاتی در مورد کد آنها، وضعیت سیم کارت و … کسب نمایید که در ادامه سعی می کنیم در این خصوص اطلاعات مفیدی با شما به اشتراک بگذاریم.

معنای کد سیم کارت 0912 چیست؟

در شماره سیم کارت ، به اولین شماره بعد از پیش شماره کد سیم کارت گفته می شود. منظور از پیش شماره نیز همان 0912 است. به عنوان مثال در شماره 09121 پس از پیش شماره 0912 عدد 1 آمده است پس کد این شماره از نوع 1 است. کدها اعداد ی بین 0 تا 9 هستند و هر کدام با توجه به ارزشی که دارند به قیمت معینی خرید و فروش می شوند.

شماره تماس خریدار سیم کارت 912

35 40 500 0919

سیم کارت صفر و کارکرده به چه معنایی ا ست؟

در حالت کلی سیم کارت ها را به لحاظ کارکردشان به سه دسته تقسیم بندی می کنند:

–     سیم کارت صفر ( بی نام و یا همان خشک )

–     سیم کارت کم کارکرده ( زنگ خور پایین، در حد صفر، به نام )

–     سیم کارت کار کرده ( به نام، دست دوم )

البته لازم به ذکر است سیم کارت به نامی که اصلا استفاده ای از آن نشده نیز به عنوان سیم کارت صفر محسوب می گردد.

 

خریدار سیم کارت 0912
خریدار سیمکارت 912 ، خریدار خط رند ، خریدار خط ۹۱۲ ،

اصطلاح مرغوبیت رند بودن و یا معمولی بودن چه معنایی دارد؟

سیم کارت های تلفن همراه به لحاظ مرغوبیت در دو دسته مجزا قرار دارند:

–     شماره های رند

–     شماره های غیر رند و یا همان معمولی

مسلما در صورت خرید سیم کارت 0912 رند باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

چگونه می توانیم سیم کارت 0912 را خریداری کنیم؟

امروزه به لطف اینترنت می توان بسیاری از اقلام مورد نیاز خود را علاوه بر روش حضوری، به صورت آنلاین نیز خریداری نم ود . عصر، عصر ارتباطات است و ما نیز باید خود را همگام با جهانیان به روز نگه داریم. در این خصوص در صورتی که شرایط خرید حض وری را ندارید می توانید از طریق فروش گاه های اینترنتی معتبر ، اقدام به خرید سیم کارت با شماره انتخابی خود نمایید.

خریدار سیم کارت در محل

در خرید اینترنتی می توانید قیمت ها را مقایسه کنید و یا حتی با انتخاب گزینه ارزان ترین، می توانید از بین قیمت های ارزان تر انتخاب خود را انجام دهید . علاوه بر این که خرید آنلاین بسیار ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد، شما می توانید قیمت سیم کارت 0912 کارکرده و در حالت کلی تمامی قیمت های سیم کارت دائمی را در اختیار داشته و با توجه به بودجه و نظر خود یکی را انتخاب کنید.

سیم کارت 0912 و خرید و فروش شماره های رند آن

در صورتی که خط 0912 رندی در اختیار دارید شماره شما به راحتی در ذهن افراد حک خواهد شد. این موضوع باعث می شود تا افراد زیادی به دنبال شماره های رند و لاکچری باشند. البته در مورد خرید و فروش سیم کارت ها ، تنها تفاوتی که شماره های رند با معمولی دارند قیمت آنها است. همه شماره ها قابلیت خرید و فروش دارند و شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر چه حضوری و چه آنلاین برای خرید و یا فروش اقدام نمایید. البته شماره های رند علی رغم قیمت بالایشان سریعتر نیز فروخته می شوند زیرا طرفداران زیادی دارند.

 

تلفن تماس خریدار خط رند همراه اول 

35 40 500 0919

مزایای خرید سیم کارت دائمی 0912

در صورتی که خریدار سیم کارت 0912 هستید بهتر است از مزایای این خط تلفن نیز مطلع گردید که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

–   تمام نشدن اعتبار

سیم کارت 0912 همراه اول به صورت دائمی بوده و نوع اعتباری آن موجود نمی باشد. افرادی که مکالمات زیادی با تلفن همراه خود انجام می دهند با این سیم کارت ها دیگر نگران اتمام اعتبار و نیاز به شارژ مجدد نخواهند بود. به عبارت دیگر شما می توانید به راحتی مکالمات خود را انجام دهید و در آخر ماه قبضی برای پرداخت ، برایتان ارسال خواهد شد.

–   قدمت و اعتبار زیاد

از دیگر مواردی که سیم کارت 0912 را از خطوط دیگر متمایز کرده است، قدمت و اعتبار بالایی است که این خط دارد. آمار طرفداران سیم کارت 0912 نسبت به شماره های دیگر این اپراتور، بیشتر بوده و البته قدیمی ترین پیش شماره همراه اول نیز محسوب می گردد.

–   تعداد محدود

برخی از شماره های 0912 به تعداد محدودی موجود هستند و خریداران برای تهیه آنها حاضراند به هر قیمتی آنها را خریداری نمایند. این موضوع دلیل اصلی افزایش ارزش و قیمت این سیم کارت ها می باش د.

–   شماره های رند

در بین شماره های همراه اول، شماره های رند ارزش بیشتری دارند و با قیمت های بالاتری خرید و فروش می شوند. در حالت کلی در مورد خط های دائمی این اپراتور می توان گفت شماره های رند و قدیمی تر، به دلیل طرفداران بیشتری که دارند، به قیمت بالاتری نیز فروخته می شوند.

سیم کارت صفر 0912 بهتر است یا کارکرده آن؟

مسلما کارکرد بر روی قیمت سیم کارت دائمی 0912 تاثیر زیادی دارد. در حقیقت سیم کارت صفر را می توان مانند ماشین صفر کیلومتری دانست که هنوز استارت نخورده است. در صورت خرید سیم کارت صفر مزاحم تلفنی نخواهید داشت و مجبور نیستید پاسخ افرادی را که با مالک قبلی تماس گرفتند را بدهید. البته سیم کارت کارکرده نیز مزایای خود را دارد. خرید سیم کارت کارکرده می تواند برای دو گروه مناسب باشد:

–     افرادی که در بین سیم کارت های صفر نتوانند شماره مورد نظر خود را بیابند.

–     گروه دوم افرادی که خرید ارزان و مقرون به صرفه برایشان مهم تر باشد . این موضوع می تواند خرید هوشمندانه ای به نظر برسد .

این دو گروه علاوه بر اینکه با خرید سیم کارت کارکرده نیازشان را برطرف می کنند، خرید مقرون به صرفه ای نیز انجام داده اند و در حقیقت با  یک تیر ، دو نشان زده اند.

شماره تماس خریدار سیمکارت همراه اول دائمی

35 40 500 0919

 

خریدار خط تلفن همراه در تهران

 

.

فهرست
مشاوره در واتساپ؟
با ما تماس بگیرید